Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

Το manifesto του "ΘΕΛΩ"

Θέλω γλυκά, πολλά γλυκά! Από κείνα που λερώνουνετα χέρια σου με σοκολάτα όταν τα πιάσεις.Και γυναίκες, πολλές γυναίκες. Από κείνες που στα δύο κόβεται η ψυχή σου όταν τις αγαπήσεις.Και όσο το δυνατόν περισσότερους φίλους. Από κείνους που όταν βγείς μαζί τους, ξυπνάς την επόμενη σε μέρη που δεν ξέρεις, με έναν πονοκέφαλο γιγάντιο να παιανίζει τα τραγούδια που μισείς στη μέγιστη ένταση.
Γιατί ανάμνηση δεν θα'χω άλλη απ'τις ουλές μου, να ξεναγεννηθώ δεν θα καταφέρω παρά μόνο όσες φορές έχω πεθάνει και πίστεψέ με, στο μεσοδιάστημα αυτό του σκοταδιού και του φωτός, ξεπλένεται η ψυχή μας και γίνεται πάλι νέα.Τέλος θέλω σεβασμό. Τόσον που να βγάζουν τα καπέλα τους οι άλλοι όταν περνάω και να καμαρώνουν οι δικοί μου για τη μεγάλη μου αξία.
Αλλά μέχρι όλα αυτά να πάρω, θέλω κρυφά τα θέλω μου να μείνουν γιατί εγώ δεν φταίω που τη νύχτα βιαστικά τρυπώνουν στο μυαλό μου και ... ντρέπομαι γι'αυτά. Θέλω να νομίζουν πως θέλω ειρήνη και αγάπη και έναν καλύτερο κόσμο όπως όλοι οι άλλοι! Θέλω να πιστέψουν πως κι εγώ τη γη θέλω να σώσω όπως όλοι οι άλλοι και ότι είμαι έτοιμος ακόμα και να πιω λιγότερο νερό για να μείνει έτσι για τους υπόλοιπους. Έτσι είναι, δε νομίζω να μου λένε ψέμματα και στεναχωριέμαι που κάθε φοράπου κάποιος λέει σε μια γυναίκα "θέλω να σε γνωρίσω" το καχύποπτομυαλό μου ακούει "θέλω να σε γαμήσω", κάθε φορά που κάποια λέει σε κάποιον "θέλω να μείνω μόνη" ακούω "θέλω να πάω με άλλον", όποτε λένε "θέλω την εμπιστοσύνη σου" ακούω "θέλω τα λεφτά σου" και το "θέλουμε διαφάνεια ακούγεται θέλουμε να τα κουκουλώσουμε" στα δικά μου αυτιά.
Έτσι μπερδεύεται το θέλω μου με αυτό που θα'θελε να είναι και είναι κρίμα. Γιατί αν θέλω κάτι άδικο και άσχημο και τόσο πια παράξενο (ΑΝ), θα 'ταν καλύτερα να μπορώ να κριθώ και να επικριθώ γι'αυτό και να μην μασκαρεύομαι κάτω απ'το παπλωμα των μοντέρνων μας δηθεν επιδιώξεων. Και συγχωρέστε με, δεν έπρεπε να πω "μας"...θα μπερδευτηκα. Το δικό σας θέλω ξέρω είναι αγνό... παρθένο κι άσπιλο θαρρώ.

1 σχόλιο:

Evirules είπε...

Τα θέλω μας τα νικάνε τα "πρέπει" της ζωης μας.Όποιος κατάλαβε,κατάλαβε.