Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

Η ΣΤΗΛΗ ΤΟΥ ΜΠΕΚΡΗ

Αν διαβάζεις αυτή τη στήλη τότε ΝΤΡΟΠΉ ΣΟΥ!!! Δεν ντρέπεσαι λιγάκι, ολόκληρο παλικάρι (ή ολόκληρη κοπέλα ή και τα δύο-Θου κύριε) να σε τραβάνε τέτοιοι τίτλοι; Δηλαδή το μόνο που σ’ενδιαφέρει είναι το ποτό; Ού να μου χαθείς να χάνεσαι, ουουου 666 the number of the beast…
Σοβαρά τώρα, δεν είναι τρελό αυτό που συμβαίνει με το αλκοόλ μετά τα 15; Δε λέω, στην παρέα καλό είναι το κρασί, στο καφέ καλό το μπέιλιζ, στο κλάμπ καλή η βότκα και στο ξενυχτάδικο καλό το ουίσκι αλλά έλα που μεταξύ παρέας, καφετέριας κλαμπ και ξενυχτάδικου περνάει η εβδομάδα. Όπου και να πάει κάποιος σήμερα πίνει (ή τουλάχιστον οφείλει να πιει) εκτός από σινεμά (ή θέατρο-μην ξεχνάμε το 2%), λούνα παρκ και συναυλίες (αυτό το τελευταίο στέκει και δε στέκει, βίβε τεκίλα ο σπονσορέρο). ΡΕ ΜΗΠΩΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ ΕΘΝΟΣ ΑΛΚΟΟΛΙΚΩΝ?, ιδιαίτερα μετά τα μεθύσια από τις τόσες νίκες της εθνικής που σερνόμασταν καλοκαιριάτικα τύφλα στην Ομόνοια και στον Πύργο το λευκό;
Εγώ σοβαρά (όχι ότι πριν ήμουν ασόβαρος ή δεν έχω άλλο τρόπο να αρχίζω παράγραφο) ανησυχώ για τους φίλους μου. Άλλοςκάνει κοιλιά απ’το πιώμα, άλλος όλη μέρα είναι λιώμα και άλλος δεν πίνει καθόλου!(αυτός ο τρίτος πολύ ξενέρωτος...). Λέω βέβαια ότι ανησυχώ καθώς οι μανάδες τους, στείλανε καθώς πρέπει βουτυρόπαιδα στην Αθήνα για σπουδές και τις βλέπω να παραλαμβάνουνε τον πότη τον Πανάγο απ’τις ταινίες του 60. Απ’ την πλευρά μου, κάνω τα πάντα με μέτρο (όχι του τύπου «αν η στοίβα σφηνάκια δεν είναι ένα μέτρο δεν στσματάω») και ακολουθώ τη στοργική συμβουλή του πατέρα μου: «αν γυρίσεις σπίτι μεθυσμένος,θα στα κόψω τα ... πόδια», δηλαδή δε μεθάω ποτέ.
Δόγμα του 80’: οι κοπέλες που πίνουν είναι δώρο Θεού.Απάντηση του 2000: ΝΟΜΙΖΕΙΣ! Γιατί έλα που οι περισσότερες το αντέχουν παραπάνω απ’το μέσο άντρα και ενώ νομίζεις ότι τις μεθάς μπορεί να σε μεθάνε και μετά να σε πάνε σπίτι τους και να σ’εκμεταλλευτούν σεξουαλικά!(μα τι λέω, πιωμένος ίμε;ε ίμαι, όχι όχι είμαι, ναι ναι έτσι ύμαι γράφεται). Είμαστε άλωστε η γενιά του 00’ (sixties, seventies…zeros) που θυμίζει έντονα τον αριθμό μιας τουαλέτας όπου οι παρέες εναποθέτουν όσα ενστερνίστικαν σε μια βραδιά (οινο,μπυρο,ουισκο,βοτκο)/ποσίας.
Τη αγνώστω τουαλέτα λοιπόν, του κάθε μαγαζιού, που τόσο απλόχερα συνομιλεί με τη γενιά μας. Γιατί; γιατί και οι άλλες δεν ήταν καλύτερες, γιατί και το ούζο και το τσίπουρο δεν είνα τόσο αθώα, έτσι παππού; (έχουν πάντως καλύτερο μεζέ)

2 σχόλια:

Evirules είπε...

Σωστά τα λες αλλά δεν έχεις λάβει υπόψιν σου μερικές παραμέτρους...Η πιο σημαντική είναι το άγχος που έχει σήμερα η γενιά των '00.Δε το λέω για να δικαιολογήσω τα δικά μου μεθύσια,ούτε να καλύψω τις αδυναμίες μου.Σε μια εποχή που έχουμε προθεσμίες και χρονοδιαγράμματα και "τα πρέπει" καταναλώνουν όλη τη δυναμικότητά μας,ένα ποτάκι το βράδυ για χαλάρωση επιβάλλεται.Έχεις δίκιο πως πλέον αυτός που δεν πίνει θεωρείται ξενέρωτος.Το κακό είναι πως και αυτοί που πίνουν πολύ για μένα είναι ξενέρωτοι(και βάζω και τον εαυτό μου σε αυτούς).Το ποτό δεν είναι μαγκιά,ούτε λύνει τίποτα.Είναι όμως ο τρόπος της κοινωνίας μας σήμερα για "διασκέδαση".Δε νοείται σωστός φοιτητής άμα δεν έχει στο ενεργητικό του ένα ή και περισσότερα μεθύσια.Είναι το σημερινό status quo και άντε τώρα να το αλλάξεις αυτό.Η χρυσή τομή είναι να μάθουμε τον ευατό μας να λέει όχι άλλο.Όποιος το καταφέρει αυτό ασ μου στείλει ένα e-mail παρακαλώ.

kapsos είπε...

o ΜΠΟΥΚΟΦΣΚΙ Ο ΘΕΟΣ εχει πει το κορυφαιο..

δε θυμαμαι την ερωτηση αλλα η απαντηση ειναι "το αλκοολ".

τα ειπε ολα!